Alla inlägg under september 2014

Av Maria - 18 september 2014 10:49

Tänk om man skulle ta och rycka upp sig! Nu är jag less, riktigt, riktigt less! Eller så är jag riktigt trött, lite oklart just nu men mest troligt båda delarna.
Går lite ont på diverse fronter och knasboll ( för att vara snäll mot mig själv) som man är tjurar man ihop och kör på, ignorerar allt som kan ha med en känsla att göra. Hur länge klarar man det? Länge! Provat det förr, inget att rekommendera för de normala folket kan inflikas.

Så, nu har jag gnällt och TUR det är min blogg, dagbok eller vad man nu vill kalla det. Gör man som man vill typ.

Nu håller vi tummarna för Pappsen som befann sig på akuten igår, har inte hört nåt mer sen och det gör en ju inte så lite nervös. Kör på med att hade det varit katastrof hade de hört av sig men då hade det också varit riktigt katastrof. Undra just vart mitt tjur kommer ifrån? Och ja, det var en ironisk fråga som var retorisk

Av Maria - 16 september 2014 02:10

Jorå, vi lever! Går inte på de vanliga 700 % bara.

Pga mina vissa svårigheter att använda mig av kroppen blev det ingen placering den här helgen ( heller) dock så fick vi en bra 0 runda i 120 klassen. I kontrollerat tempo, ungefär motsatsen till bedömningen alltså.


Underbara lilla häst!

Ovido - Quiz & Flashcards