Alla inlägg under mars 2015

Av Maria - 31 mars 2015 13:11

Och då får man luras, speciellt om nån säger att man inte får så måste man!

Jag har förberett för två saker till samma person, för att jag inte fick. Det ena är egentligen bara för att det inte spelar någon roll och det andra kan göra så det blir vissa upprörda känslor. Håll tummarna på att det går vägen

Av Maria - 26 mars 2015 10:48

Tilde och smulans första start i tävling resulterade i en rosett i första klassen, duktiga brudar. Annars har stekarn, även kallad Arne hittat sol, My har tränat att gå på vatten, Haylie har lasttränats för första gången och så har vi utforskat den fina naturen vi faktiskt bor i

Av Maria - 26 mars 2015 09:23

Känns som man ibland bara står och stampar men när man tänker efter inser man att man hinner rätt mkt under en dag.

Inblick i vardagen: sovmorgon och uppe på ridis vid elva, mockade ridskolans stall, byggde fram dagens övning med N och T som kommit för att hoppa med mig, hoppade Skrållan, kossan, lunchade mig och hästar både hemma och ridis, vägde höpåsar hemma och till alla ridskolehästar, insläpp på ridis, privatlektion( oturligt nog med en ful omkullridning som turligt nog verkade gått bra) trimmade en ridskolehäst, hoppsoecialen med mina duktiga elever, ryckte lös c som lyckats köra fast bilen i leran, trimmade en snabbis på Tildes ponny ( som kändes super fin) och avslutade dagen/ kvällen på ridis med att sitta på Sivs unghäst ( som skötte sig strålande)

Gissa hur glad jag var att jag fått lockat i mitt stall under dagen

Kvällens hinderuppställning, ombyggd efter dagens övning

Ovido - Quiz & Flashcards