Alla inlägg under mars 2016

Av Maria - 30 mars 2016 23:34


Ibland är allt underbart bra.
Sitter just nu ensam i en liten tågkupe med bäddad säng


Fått middag hos fina bror och umgåtts lite med hans lilla pyre, hur söt för man vara?


Och sedan privat chaufför till tåget plus väskan buren fram till dörren.

Nu ska jag bara hitta en ledig toalett och sen vaggas till sömns OCH imorgon får jag kramas med hjärtat och påbörja studiebesöket på hans fräna jobb

Av Maria - 29 mars 2016 00:40

Jag har bokat och fått biljetten, norrut!?!

JA, norrut.. det är faktiskt helt korrekt. Ska på ett litet speciellt studiebesök och det har ( "hör "& häpna) inget med hästar att göra.

Några bilder kanske jag lyckas åstadkomma, ska göra mitt bästa iallafall, och sen tycker jag att man får gissa hejvilt på vad det är för nåt specialspecial

Av Maria - 24 mars 2016 20:21


Idag ringde karln och surrade på em, han har ju gått vakt från 2000 så mest vilat på kvällstimmarna.

Han vill ha en egen häst!

Eeh, vad svarar man på det?! Jaha? Fick jag ur mig och han fortsatte:

Iaf en som är som min egen, jag kan väl ta en av dina?

Av Maria - 19 mars 2016 13:19

Borta, putsväck!!
Och inte hittar jag den någonstans heller...

Börjar tro att den blivit kidnappad.

Saknar den så vill gärna ha tillbaka den

Av Maria - 13 mars 2016 16:36

Ibland blir inte livet riktigt som man tänkt sig... och ibland är det bra att man i förväg inte vet hur det ser ut om ett år alla gånger!

Förändringar pågår, utan att för den sakens skull betyder att det är något negativt.
( även om jag just nu är sjukskriven och inte orkar med nåt)

Just nu tänker jag inte skvallra nåt mer om framtiden men borde kanske skvallra lite om perioden från sista inlägget fram tills nutid. Om man nu skulle finna det intressant

Världens mysigaste hund har blivit världens mysigaste hundar, familjen har växt på sig

Det har även tillkommit en karl, hus och bil. Åh, nej!! Ingen Volvo utan fina chevan : diskretare bilen i färgerna svart orange.

Underbara dagar i semesterparadiset NO 1 so far

Och massa massa annat smått och gott.

Ovido - Quiz & Flashcards