Alla inlägg under april 2015

Av Maria - 23 april 2015 11:06

Och jag och tdb n är inte kompisar överhuvudtaget! Men man måste ju göra nån start hemma så det fick vackert bli efteranmälning fast jag verkligen planerar mina starter i förväg, även om jag väntar till de sista dagarna på ordinarie anmälningstiden.

Brukar heller inte starta hästar jag inte tror kommer igenom sin klass... Mamma mu är ändå anmäld pga att jag tror att hon behöver komma ut för att komma vidare i utvecklingen. Hon behöver förstå att hinder ser olika ut och så träna på att slappna av fast hon inte sett omgivningarna 1000 gånger. Förberedd på failure! Rider givetvis efter att lyckas som alltid men hänger inte läpp om vi inte tar oss runt, inte det som är målet än. Låter det knäppt?

Startar även duracellkaninen aka Scuttland, och ja, namnet passar lysande för tillfället. Galoppen liknas närmast nån gångbart som beskrivs, vevande, skuttande, paddlandes men vi tar oss fram och över hinder så man får ju vara nöjd med det lilla.

Om vi är laddade? Till tänderna faktiskt, även om vädret just nu inte verkar bli lysande

Av Maria - 10 april 2015 10:52

Hur skulle det vara ifall systemen hänger med i utvecklingen!? Galet lättsamt faktiskt!

Hur logiskt är det att arrangören inte får lägga till en häst men systemet säger att man ska vända sig till arrangör efter likvida dagen ( som i det här fallet var en vecka innan start) jag ska då som anmälare efteranmäla en häst för att kunna flytta starterna och sen bråkar det lös och blir avancerat. Inte imponerad. Ser att fler och fler lägger upp i listorna på anmälningarna en punkt där du kan lägga in en ny häst för att kunna flytta starterna efter likvida dagen. Det är ju iaf smidigt för mig som anmälare, extra jobb för arrangören. Inte imponerad!

Ovido - Quiz & Flashcards