Direktlänk till inlägg 23 april 2015

hemmatävling snart

Av Maria - 23 april 2015 11:06

Och jag och tdb n är inte kompisar överhuvudtaget! Men man måste ju göra nån start hemma så det fick vackert bli efteranmälning fast jag verkligen planerar mina starter i förväg, även om jag väntar till de sista dagarna på ordinarie anmälningstiden.

Brukar heller inte starta hästar jag inte tror kommer igenom sin klass... Mamma mu är ändå anmäld pga att jag tror att hon behöver komma ut för att komma vidare i utvecklingen. Hon behöver förstå att hinder ser olika ut och så träna på att slappna av fast hon inte sett omgivningarna 1000 gånger. Förberedd på failure! Rider givetvis efter att lyckas som alltid men hänger inte läpp om vi inte tar oss runt, inte det som är målet än. Låter det knäppt?

Startar även duracellkaninen aka Scuttland, och ja, namnet passar lysande för tillfället. Galoppen liknas närmast nån gångbart som beskrivs, vevande, skuttande, paddlandes men vi tar oss fram och över hinder så man får ju vara nöjd med det lilla.

Om vi är laddade? Till tänderna faktiskt, även om vädret just nu inte verkar bli lysande

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 mars 2018 23:07

Meen sisådär ett halvt liv senare!   Idag har jag varit på dressyrträning för andra gången sedan, vi kan kalla det After C ( barnet alltså) Jag har anmält STora Vita på dressyrtävling i maj så kände att det kunde vara bra med lite input och någ...

Av Maria - 13 december 2016 00:47


Det är dom snälla som ryker först Aldrig trodde jag väl att våran resa skulle sluta innan den egentligen börjat Min fina jätte häst ? ...

Av Maria - 7 juli 2016 08:06

Vissa gånger är det faktiskt mer besvärligt att krypa ihop och rensa än ändra men TUR resultatet blir SÅ mycket bättre! Mys i solen och vattnet med alla tre pojkar i stenparadiset ...

Av Maria - 6 juli 2016 22:01


Nu har även vi en spegel i huset utöver badrimsspegeln! Nu finns inga ursäkter längre för diverse outfits (fniss) fast tippar att det inte spelar så stor roll ändå ...

Av Maria - 23 maj 2016 20:37

Ibland händer det mkt och ibland händer det lite eller ingenting alls. Men oftast låter det kanske mer än vad det är, går ju sönder varav att stå upp typ. Några fin besök har avverkats och båda har lånat lilla älskade fyrbeningen, givetvis l...

Ovido - Quiz & Flashcards