Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Anneli Träning

Av Maria - 28 oktober 2012 15:00

 Precis som vanligt ger det en extra skjuts i motivationen, oavsett hur hästen går, när Anneli kommer hit och har träningar. Hann kika lite på nästan alla ekipage och nyttiga tips får man även av att titta på någon annan. Idag fick jag äran att  rida träningen med Hotten, var inte sådär underbar hela tiden men det är ju bättre att han går riktigt bra då man inte har en tränare i närheten om man måste välja. Han hade en del hyss för sig som han inte brukar ha men det får man  nästan räkna med, får helt enkelt arbeta bort det innan det blir mer konsekvent.
 
Annars "laddas" det för ännu en vecka inne i stan, fast kanske kan erkänna att jag mycket hellre är på hemma fronten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 mars 2018 23:07

Meen sisådär ett halvt liv senare!   Idag har jag varit på dressyrträning för andra gången sedan, vi kan kalla det After C ( barnet alltså) Jag har anmält STora Vita på dressyrtävling i maj så kände att det kunde vara bra med lite input och någ...

Av Maria - 13 december 2016 00:47


Det är dom snälla som ryker först Aldrig trodde jag väl att våran resa skulle sluta innan den egentligen börjat Min fina jätte häst ? ...

Av Maria - 7 juli 2016 08:06

Vissa gånger är det faktiskt mer besvärligt att krypa ihop och rensa än ändra men TUR resultatet blir SÅ mycket bättre! Mys i solen och vattnet med alla tre pojkar i stenparadiset ...

Av Maria - 6 juli 2016 22:01


Nu har även vi en spegel i huset utöver badrimsspegeln! Nu finns inga ursäkter längre för diverse outfits (fniss) fast tippar att det inte spelar så stor roll ändå ...

Av Maria - 23 maj 2016 20:37

Ibland händer det mkt och ibland händer det lite eller ingenting alls. Men oftast låter det kanske mer än vad det är, går ju sönder varav att stå upp typ. Några fin besök har avverkats och båda har lånat lilla älskade fyrbeningen, givetvis l...

Ovido - Quiz & Flashcards