Alla inlägg den 14 november 2012

Av Maria - 14 november 2012 15:15

 Har hunnit en hel del massor sen ( ja, jätte längesedan) sist.
Jobbat, ridit och varit på tävling som jag inte var med på.
 
Pernilla och Skåtteskrutten gjorde Timrå själva i år. (Givetvis med mig och Sofia som hjälp) Bra blev det också, hon har bara inte riktigt hunnit updatera själv än. Vann gjorde dom så jätte GRATTIS till dom, det var en kanon fin runda. Tyvärr såg jag inte Sofias starter för jag var på jobb då men hon låter iallafall väldigt nöjd.
 
Kikade på dressyr clinik på RÖJ med Martin till och med i fredagskväll, rätt nyttigt.
 
Hunnit med lite coachning med Emma och hennes fina ponny mellan varven också.
 
...och så var det ju det där med lilla Häxan.
Hej och hå vad den hästen är speciell. Jätte fin- jätte vild-jätte seg- bucking bronco och helcool. Det blir ju aldrig monotont iallafall.
 
Gjort sista arbetsdagen inne i stan nu iallafall, på ett bra tag förhoppningsvis så nu är jag på rätt spår igen och då hoppas jag att Häxus tänker göra detsamma
 
Jo men just det... Igår, på vägen in till stan, blev boendet klart i Stockholm så nu är allt grönt inför Globen och en väldans massa häst. Måste ju kika till djuren där nere och alla underbara människor någongång ibland så de inte glömmer oss norrlänningar.
 
Annars laddar jag för ett dressyrpass ikväll, hoppas bara den andra individen är med på noterna någorlunda.

Ovido - Quiz & Flashcards