Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Maria - 11 januari 2015 22:10


Hinderuppställning

Det ensamma hindret på långsidan är sockerbits-upphöjd bom ( ev. Ett helt nytt ord men det fungerar i sammanhanget) i relaterat avstånd till det översta täcket, jag tog det till fyra galoppsprång men det är bara att mäta till det avstånd man vill.

Av Maria - 11 januari 2015 21:51

Typ samma sak, oftast och även så den här helgen. Även om det för tillfället känns som
att putta bilen uppför ett berg och jag säger mer nej än ja så hinns det med en massa guldkorn i vardagen.

Dagligen får jag höra hur fin och saknad man är, smått bortskämd och möjligtvis även skrämd! Eller inte bara möjligtvis, ett faktum till och med. Kan tyckas vara angenämt problem men Walk a mile in my shoe!

Mysbesök i lördags och i hästenstecken, hoppade unghäst och han har börjar förstå grejen. Roligt att ägarna var med och kikade och verkade nöjda med framstegen, skönt att även de ser dom! Efter det blev det mat, massa mat och även glass, hittade lakrits maränger och måste givetvis testas. Belönade mig själv med lyxglass ABSOLUTA FAVORITEN macadamian nut brittel, eller egentligen är det väl märket i sig som är favoriten

Hann även med och tolka med scuttland och barnet var snödränkt väl hemma igen, lika glad var vi för det men gladast var nog hästen.

Avslutade hästhelgen med en tur till Dvärsätt och resultar: en charmig ny spillevink på ridis och hej ryggont till mig. Hatar vissa kroppsdelar ibland, speciellt när de inte gör som jag vill




Ovido - Quiz & Flashcards