Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Maria - 29 januari 2015 12:05

Blev mkt hoppning även om jag bara hann/ orkade med tre av mina fyra. Till mitt försvar började dagen med en taggad duracellkanin som måste gått på något uppiggande och sedan monster ett och två. Kan inte alltid vara på topp, avslutade dock bra med samtliga.

Hade sällskap, as usual, av Nina men hon hade även lockat med Tina och en av hennes distanshästar. Mycket roligt!

Avslutade dagen med hoppspecialen och mycket nöjd med elevernas prestationer och utveckling. Dom är grymma!

Av Maria - 29 januari 2015 11:40

Fick ett hejans roligt meddelande om en konversation mellan mamma och barn, barnets ålder 4 år.

Dagen innan hade jag assisterar med lite sjukvård på deras häst.

"Jag tror det är bäst vi ringer till Maria (jag) så hon kan komma upp och hjälpa dig mamma.
-Varför tror du inte att jag klarar av det? ( efter att ha vänt och vridit och försökt komma ihåg åt vilket håll allt skulle läggas)
- Maria är mycket bättre än du och gör inte fel som du...

Hjälpte inte att ungen stoppar in fingrarna under Lindab innan mig och konstaterar att det blev väl inte så bra det där"

Det är sött med barn!

Ska kanske inflika att det var inget fel på lindningen som mamman gjort, kikade på det senare.

Ovido - Quiz & Flashcards