Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Maria - 22 januari 2014 22:15

Letade rätt på en gammal och då menar jag gammal trotjänare och tjoho just nu kan Stora, fina, vita ha den. Alltså slapp råttan jobba på töm idag och vi sällskapade med Pernilla på uteritt. Blev nästan snöpulsning ( det är ju inte någon väldans massa snö ute)

Hetsporren fick gå i fri form och friskt tempo på uteritt, underlaget är riktigt kanon då det gäller ju att passa på. Det hotas ju med kyla igen, än har vi klarat oss rätt bra tycker jag och tilläggas bör att jag jämt är blå.

Mellan uteritterna trimmade jag ytterligare en häst, madam C, och hon levererade idag. Ett pass men egentligen inte vill avsluta men vi gav oss när hon var super följsam att hon vände efter min höftposition.

Mer då?
Hagfix, go'fika, pyssel i stallet och kvällsmys med skruttarna i mitt stall. Lillan är numer ännu mer vuxen då hon utan problem kan ledas in utan mamma.

Av Maria - 22 januari 2014 00:39

Ovido - Quiz & Flashcards