Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Maria - 30 januari 2014 23:29

Planering ligger väl kanske inte mig varmast om hjärtat om det inte gäller häst.

Har ju glidit in på beridar jobb, i brist på bättre arbetsbeskrivning. Vilket gör, när alla hästar landar på svensk mark, att det handlar om fem hästar utöver mina egna tre! ( just nu är det tre jobb hästar) Och ja, jag har kvar assistent jobbet. Gissa hur mycket fritid jag har?

Har därför börjat skriva veckoplanering vad alla hästar ska göra, annars blir det knas av allt, och en sammanfattning varje dag. Dels för min skull men främst för att ägarna ska veta vad som händer och sker. Seriöst va?! Kan när jag vill, speciellt när det handlar om häst.

De närmsta veckorna är rätt softa ändå då två av hästarna inte är i full gång och mina också går på halvfart. Fast slår man ut det gör jobb hästarna 15 pass den här veckan så beach 2014 blir snygga vita ridbyxben

Ovido - Quiz & Flashcards