Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Maria - 29 januari 2014 12:00

Hoppträningarna har börjat igen och ordningen är återställd.

Lite stressigt då jag jobbar till 17.00 och första gruppen börjar 18.00 men va fasen, lite får man offra.

Rätt glad över att jag valde att rida lilleman med taggad hjärna i första gruppen och vita ponnyn i andra. Andra gruppen bestod av taggade, mer taggade och exploderande hästar. Kanske lite väl exalterade hästar som smittade av sig på varandra men dom tycks ju uppenbarligen gilla sitt "jobb".

Nu hoppas jag att ponnyryttaren kommer på att det är hennes sista ponny år och att hon verkligen vill satsa på det för hon har verkligen alla förutsättningar. Hennes mamma har dessutom införskaffat ännu en tävlingsponny men mindre special problematik så ungen ska ha möjlighet att ta sig hela vägen. Håll tummarna en stund. Jag vet iallafall att jag är taggad för tävling och jag har som vanlig ordning ingen egen häst som kommer till start än...

Projekt rida in mamma häst pågår om än trögt

Ovido - Quiz & Flashcards